mandag, mars 12, 2007

Konkuranse!

Jes, siden Bjørn Stian og Anders har utfordret hverandre til å være først til å kommentere på neste post, (det vil si denne, lykke til!) tenkte vi at vi kunne ta ideen et skritt videre.
Den som har flest første kommentarer på postene fram til 14 mai, får en overaskelse fra Brasil! ikke akkurat kjedelig. Så stå på folkens, måtte den beste kommenatoren vinne!

Sånn ellers har det ikke skjedd så mye nytt her nede enkli. Vi har begynt å surfe, det er sabla morro! og vi har begynt å skrive oppgave. Og Tobben dro forresten nettopp hjem til gamle landet. God tur til han! Vi gleder oss til du er nede igjen!

So long amigos!

11 kommentarer:

Bjørn Stian sa...

Lett...

Anonym sa...

1 time og 58 minutter for sen...

Anonym sa...

Det er flaut.

Anonym sa...

Hei eg lurer himmla på åssen dere har det er nede


ps.: eg er kusina te Svein
Sabrina å eg komer fra brasil

Svein sa...

Hei Sabrina!
Gøy at du svarte meg her! Har det veldig bra her nede i Brasil. Masse koselige folk og ett flott land. Her jeg er, har vi masse fine strender og mye sol og sommer. Hvis du legger ut adressen deres her, så kan jeg sende deg ett postkort!
Hilsen Svein

Anonym sa...

Hei Svein åkker adresse er 4737 hornnes åti komer dykke heim i gjenn dykke er så heldige som er der nede:)

Anonym sa...

Hei Svein igjenn når får me vite hvem som vant konkuransen

Anonym sa...

Hei fetter Svein. Jeg skjønner ikkje helt denne konkurransen. Kan du forklare meg litt..?? Sabrina

Anonym sa...

Hallo i gjenn det var mange kule bilder dere hadde tatt : )(^^)savner dere til Svein: kan når er det dere kommer heim ..??
fra Sabrina

Anonym sa...

hei svein takk for korte du sente eg fekk det 11 april

Anonym sa...

Hei i gjenn å mange grader he dykke der nede dykke er sikkert brune å fine når dykke komer eim i gjenn :)

fra Sabrina