lørdag, mars 17, 2007

Surfing!

Surfeundervisningen er nå godt i gang. Har faktisk bare ei undervisnings økt igjen. Kort og intensivt kurs! På onsdag skal vi delta i vår første surfekonkurranse. Det vil si vi skal ha en intern surfekonkurranse oss studenter i mellom. Bare synd ikke Tobben får med seg den. Han har jo som kjent tatt seg en liten svipptur til Norge i håp om å bli onkel Politi.
Ellers bedriver vi en del av tida vår til å skrive oppgave nå. Oppgaven eller rapporten som det egentlig er er mye mer omfattende enn vi trodde før vi reiste. Motivasjonen er heller ikke alltid like høy når sola skinner ute, og pedagogikk og didaktikk bøkene er veldig kjedelige. Begynner også å se frem mot påska nå. Blir lite ski og snø på oss denne påska, men påskasola har vi tenkt å utnytte oss av. Litt usikkert hvor vi tar turen, men blir nok surfing og avslapping for det meste, og kanskje får vi tid og anledning til en og annen sandvolleyballkamp også.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Heldiggriser!!!:)

Anonym sa...

Hei igjenn dere er ubeskrivelig heldige som er i brasil fra kusina te Svein
Sabrina

Hilde sa...

Jeg savner igrunnen å få vite litt om surfe-ferdighetene deres. Har dere blitt flinke av dette korte og intensive kurset? Klarer dere å holde brettet over vann lissom?

Ellers skulle jeg gjerne ha tilbringt påska i varmere strøk, for det er ikke sikkert det blir så mye ski her heller...

Kos dere videre!

Anonym sa...

Det går dårlig med konkurransen hos meg.. Men, siden det var en anonymous som svarte så teller det kanskje ikke??

Ellers høres det konge ut.. Surfing virker digg!

Vilde sa...

Jeg er også veldig spent på om surfekurset har gitt resultater... Ellers skulle jeg gjerne byttet langrennski med vannski!

Bjørn Stian sa...

Steike, her var jeg visst seint ute... Surfing er konge...

Anonym sa...

Hei Svein gratulerer med dagen fra alle åkke på moisund