fredag, februar 02, 2007

En liten oppdatering fra Rio

På tide med en liten oppdatering fra Rio. Nå har vi hvert her i tre dager og vi har det helt topp. I går var vi på stranda. 30 grader skyfritt og en helt fantastisk deilig tempratur i vannet. Dette er ikke akkuratt noe vi kan klage over. Ellers har vi hvert på Corcovado å sett den kjente jesus statuen. Det var utrolig gøy, men vi var litt uheldig med været så når vi kom på toppen ble det overskyet. Redningen ble at litt lenger nede var det en utsiktsplass og der var det helt fantastisk. Der kunne vi se hele byen. Rio er en utrolig stilig by med lange strender, mange spesielle fjell og masse jungel trær rundt omkring i byen. Svein mente det at dette er en perfekt belligenhet for en drømme by. Og jeg tror vi alle var enige i det. jaja...dette ble litt info fra gutta i brasil. Bilder kommer etter hvert vi har for dårlig nett her i Rio.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Gleder meg til bilder! Svein: Jeg har ommøblert hjemme og nettet er snart oppe og går! Jeg skal legge ut bilder av ominnredningen når jeg har nett:) Blomstene er enda ikke vannet....

Torjerj sa...

Hahaha Bjørn Stian. Greit å vite at du ommøblerer:-) Blir sikkert fint.

Angående Rio guddan så høres det ut som dere trives allerede ja. Rio er sikkert en kjempe by, og gleder meg masse til bilder.

Take care

Tor Arne sa...

vi gleder oss også til bilder stian, av ommbøbleringa de!

takk for mld torje, veldig trivelig! Rio er en utrolig by ja! I går var vi på samba utested, utrolig kult. Og ikveld er det konsert på sukkertoppen, og i morra fotball kamp på maracana:), hvis ikke vi drar nordover. tror forresten vi stikker en tur på stranda snart,,, vi skypes torje!

Anonym sa...

Hei Tobben
Så herlig dere har det! for et eventyr! Så topp å følge med dere på nettet!
Hilsen mor, Ottar og Beate

Anonym sa...

Høres ikke dumt ut nei.. Å Bjørn Stian..? Tid kommer oppdatering? Jeg synes du klaget over dårlig internett i ca. 6 mnd.

Kos dere gutter!!! En fotballkamp på Maracana kan dere ikke gå glipp av!

Anonym sa...

Ler av at det var overskyet når dere var oppe med Jesus-statuen.

Unknown sa...

Godt å høre at dere har det bra:D Ellers vil jeg bare si: Nyt livet! Take care! Legg ut bilder! :)

Anonym sa...

Godt å høre dere har det bra. Forventer en rapport fra Maracana! Idag har det faktisk vært plussgrader i Oslo... så det så!

Anonym sa...

Hei gutter.
Gidder ikke å si "godt at dere har det bra", for det tror jeg nesten alle har sagt.
Jeg vil heller si "kos dere max videre".
Her hjemme snør det, og er per tidspunkt -10 grader, så tror ikke dere har det så ille...

Take care (er visst in å si det)
Ole